Sunday, October 31, 2010

Mengapa anda harus memilih WELA?

WELA Corporation diasaskan bersama oleh John Penny, Chief Executive Officer, Ryan Burgard, Chief Marketing Officer dan Mark Gullett, Chief Technical Officer. Mereka merupakan usahawan internet yang berpengalaman dan amat memahami permasalahan yang dihadapi oleh ramai usahawan network marketing. Dengan itu, John Penny, President and CEO WELA telah menubuhkan WELA berdasarkan kepada 3 faktor utama yang mesti dimilki oleh sesebuah syarikat MLM untuk berjaya dan menawarkan pulangan yang lumayan kepada ahli-ahlinya iaitu:

  1. Produk yang unik dan dikehendaki oleh ramai – Slimberry ialah produk WELA yang diperlukan oleh orang ramai terutamanya meraka yang mengalami masalah obesiti atau kegemukan. 67% daripada rakyat di Amerika mengalaminya. Lebih 80% rakyat di Amerika berusaha mengatasi masalah kegemukan mereka. Lebih 800 rakyat Amerika mati akibat masalah yang berkaitan dengan obesiti. (Maaf ye…saya tak de statistik untuk rakyat M’sia)

  2. Produk tersebut mestilah boleh diguna semula dan mampu dibeli oleh ramai – 1 botol Slimberry berharga USD 49.95 sahaja. Dengan WELA anda tidak perlu menjual, tetapi hanya membeli untuk keperluan anda setiap bulan.

  3. Peluang yang ditawarkan mestilah mampu diduplikasi oleh ramai. Slimberry ditawarkan pada harga yang berpatutan yang mampu dibeli oleh ramai orang. Jadi ianya mudah diduplikasi. Bisnes plan WELA amat mudah. Hanya 1 package produk (1 botol Slimberry) sahaja diperlukan untuk anda kekal aktif. Anda tidak perlu upgrade ke package yang lebih tinggi untuk mendapatkan pulangan yang maksimum di WELA. Tiada Silver Package, Gold Package atau Ultimate Package dan sebagainya diperlukan untuk anda memulakan perniagaan bersama WELA...mudahkan? Jadi, semua orang yang menyertai WELA bermula dengan cara yang sama. Hanya 1 package dengan harga yang amat berpatutan dan mampu dilakukan oleh ramai orang. Hasilnya, proses duplikasi menjadi mudah. 

Di samping 3 faktor di atas, WELA menyediakan sistem yang membantu anda membina downline anda walaupun ketika anda sedang tidur. Tiada caj tambahan untuk sistem ini. Sistem ‘follow up’ WELA akan membantu menukarkan free member kepada paid member. Sistem Powerline WELA yang unik dan genius akan memastikan semua orang boleh berjaya. Apabila anda mendaftar sebagai free member aka Tour Taker (TT), anda akan diberi paid members yang diletakkan dibawah anda. Apabila anda upgrade kepada paid member, anda akan diberi 10 free TT. Sekiranya ada di antara TT tersebut upgrade kepada paid member, maka anda akan mendapat komisyen. Jadi, free members/ TT dapat paid members, manakala paid members dapat free TT. Win win sistem.

WELA juga menyediakan video tutorials, regular webinars & training calls untuk membantu anda memperolehi kejayaan. WELA, revolusi MLM global yang unik dan hebat.




MLM is a good direction to go if you are informed and know how to choose the one that fits you best. If you help others find success, you will find success.

Ingin bersama saya, Bimbingan diberi percuma.  
KLIK DI SINI.

1 comment:

  1. mantap eli.... bersama WEsmartbiz team..bimbingan dan material telah tersedia..mereka cuma perlu ikut sahaja langkah kita..

    tahniah eli..Leaderboard yg lepas nama dah tersenarai..
    bulan ni kena listed lagi...

    ReplyDelete