Friday, October 22, 2010

Network Marketing aka MLM


‘Network Marketing is a business first and foremost’ . 

Network Marketing atau kebanyakan orang mengenalinya sebagai MLM adalah suatu bidang perniagaan. Tetapi, kebanyakan mereka yang menyertai bidang Network Marketing atau MLM tidak memberikan komitmen mereka yang sepenuhnya dalam menjalankan perniagaan mereka dengan serius kerana lazimnya, mereka ini menceburi bidang ini secara sambilan. Namun apa yang kerap terbayang di fikiran mereka ialah duit banyak yang bakal diperolehi dalam tempoh masa yang cepat. Itu saja. Tetapi mereka jarang berfikir tentang sejauh manakah komitmen yang patut mereka berikan untuk mencapai apa yang mereka impikan.

Tidak dapat dinafikan bahawa MLM adalah salah satu landasan yang telah terbukti dapat memberikan pulangan yang lumayan dalam tempoh yang lebih singkat berbanding dengan perniagaan konvensional yang mempunyai permasalahanya sendiri. Oleh itu, samada anda menjalankan perniagaan secara konvensional atau perniagaan MLM, sesungguhnya ini anda tidak boleh lari dari keperluan asas dalam menjalankan perniagaan. Dengan konsep ‘leverage’ dan pasaran tanpa had sempadan dunia, MLM terbukti membolehkan anda menikmati gaya kehidupan yang anda ingini.


MLM is a good direction to go if you are informed and know how to choose the one that fits you best. If you help others find success, you will find success.

Eliza, WELA Silver Leader.

Ingin sertai MLM bersama saya. KLIK SINI   

No comments:

Post a Comment